
Workflows: 5 pijnpunten en oplossingen
16 oktober 2019
Premium
Het online platform Print.de heeft in samenwerking met de Digital Asset Management-specialist Peak-14 de vijf irritantste tijdrovende factoren geïdentificeerd op het gebied van marketingsamenwerking en workflows. Ook drukkerijen zullen veel van deze pijnpunten herkennen.
Voor marketingafdelingen is het een bekend probleem: moeizame samenwerking met externe leveranciers en partners. Want hoe behoud je het overzicht in een wirwar van systemen, bestandsformaten en -versies, zonder dat het qua tijdsbeslag gierend uit de hand loopt? Externe marketingbureaus zitten in een spiegelbeeldige situatie, waarbij ze niet alleen data met hun klanten - de marketingafdelingen - coördineren, maar zelf ook samenwerken met externe specialisten en freelancers. Dit zijn de vijf irritantste “tijdvreters”: 1) Bestanden-spaghettiVaak beginnen de problemen al bij het besturingssysteem.
Log in en lees alle premium artikelen gratis.
Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!
Inloggen Gratis registreren