Roularta Printing drukkerijpartner voor EMEA-magazines van The Financial Times
De in België gevestigde drukkerij Roularta Printing, onderdeel van Roularta Media Group, is door uitgeverij The Financial Times (FT) gekozen als partner voor het drukken van haar magazines voor het Europese continent, het Midden-Oosten en Zuid-Afrika (EMEA). Het betreft de magazines How To Spend It, Art of Fashion, Business Education en FT Wealth.
‘Aan de keuze voor Roularta Printing als strategische partner liggen verschillende overwegingen ten grondslag, waaronder een sterke nadruk op duurzaamheid, de voortdurende investeringen in baanbrekende technologieën en de ongeëvenaarde kwaliteitsnormen die Roularta Printing altijd hanteert’, licht Janet White, Global Director Print bij FT toe. ‘Daarnaast speelt hun langetermijnvisie een cruciale rol op een snel consoliderende markt.’
Steven Renders, General Manager bij Roularta Printing, is zeer vereerd dat FT hen heeft gekozen als partner voor het drukken van haar magazines voor de EMEA-regio. ‘Deze samenwerking benadrukt onze niet-aflatende toewijding aan uitmuntendheid en ons aanhoudend streven om ongeëvenaarde kwaliteit te bieden bij al onze projecten. Ook onze continue aandacht voor duurzaamheid vormde een sleutelelement in de beslissing van FT. Zo investeerden we dit jaar 4,5 miljoen euro in de vervanging van onze ovens door energie-efficiënte alternatieven. Wij kijken uit naar een langdurig en vruchtbaar partnerschap.’
Geen nieuws missen?