Intergraf Young Talent Award: Waar liggen de kansen voor print in een hyper-gepersonaliseerde toekomst?
Ambitieuze grafische talenten onder de 26 die werkzaam zijn in de grafimediabranche of hiervoor een opleiding volgen, kunnen weer deelnemen aan de Young Talent Award van Intergraf. Het thema: “Print in a hyper-personalised future”. Inschrijven kan nog tot 8 maart 2026.
Dit jaar wordt kandidaten gevraagd om de volgende vraag te beantwoorden: Welke kansen zie je voor print in een hyper-gepersonaliseerde toekomst? Daarbij kunnen zij bijvoorbeeld de uitdagingen benoemen waarmee de grafische industrie wordt geconfronteerd nu communicatie steeds persoonlijker, geautomatiseerder, en datagedreven wordt en strategische kansen onderzoeken.
De winnaar van de eerste prijs, een geldprijs van € 3.000, wordt uitgenodigd om zijn of haar ideeën te presenteren op de Print Matters-conferentie van Intergraf in Boedapest op 5 juni 2026.
Er zijn een aantal voorwaarden waaraan de inzendingen dienen te voldoen:
- Deelnemers zijn student, leerling of medewerker in de grafimediabranche en maximaal 25 jaar oud.
- De inzending dient in het Engels geschreven te worden en 3-5 pagina’s lang te zijn.
- Deelnemers sturen ook een kort cv van maximaal 2 pagina’s mee.
Met de award wil Intergraf jongeren de kans geven om hun visie te presenteren aan leiders in de branche, waardevolle exposure te krijgen op nationaal en Europees niveau en bij te dragen aan een aantrekkelijke werkomgeving voor jong talent in de grafische industrie.
Meer informatie over de Intergraf Young Talent Award is te vinden op de website van Intergraf.
Afbeelding: Intergraf
Blijf op de hoogte: ontvang wekelijks de PRINTmatters nieuwsbrief in je inbox